Aselsevde doğuma iki hafta kaldı benim dişler yine azıttı. Daha dün gece sabaha karşı yine fırçaladım, ağız suyu ile gargara yaptım üstüne de tuzlu su ile gargara fayda etmedi. En son karanfil yağı sürdüm dişetlerime öyle uyumuşum 😅 doğurayım bir komple diş tedavisine gircem herhalde, biri sallanmaya başladı artık gitti dişlerim valla