Hulyanur benimde öyle olsa keşke :( 6+4 ken kalp atışı duyadık kürtaj dedi doktor başka bir doktora gittik o biraz bekleyelim dedi yarın birdaha gidicem 7 haftalık olucak inşallah duyarız :( daha öncede bir kürtaj olmuştum çok korkuyorum inşallah geç döllenmedirde duyarım kalp atışlarını