Kızlar 32 haftalık hamileyim. bebeğimin suyu sınırdaymış, ne yaptıysam arttıramadım. Ama beni daha çok strese sokan bebeğimin hareketleri gün içersinde hissediyorum ama çok yumuşak hareketleri. Bu ikinci hamileliğim ilki çok harektliydi karnımın şekli degisirdi sürekli onunla kiyasliyorum ve bana az ve yumuşak gibi geliyor. baştan beridir böyle sonradan azalma olmadı. Sizde nasıl acaba bebekten bebeğe fark ediyor mu hareketleri. Baştan beridir de sıkıntılı bir hamilelik geçiriyorum ve çok korkuyorum bebeğimde sıkıntı olabilir mi diye