Asyao doğum yaptıktan sonra hastane doğum belgesi veriyor o belgeyi alıyorsun senin ve bebeğin kimlik kartını alıyorsun sosyal hizmetlere gidiyorsun onlar işlem yapıyor ilk çocuk 300 ikincisi çocuk 400 üçüncü çocuk 600 TL bebeğin geçici kimlik kartıda kabul ediliyor