Cinsiyeti kaçıncı haftada , nasıl öğrendiniiiiz? :) ilk bebiş oldugu için illa kız ya da erkek olsun demiyoruz sağlıklı olsun yeter bizim için ama nedense hep ilk cocugum erkek olacak diye hissetmişimdiir .. neyse asıl mesele cinsiyeti doktordan direk öğrenmek ya da ufak bir organizasyonla öğrenmek arasında gidip geliyorum kızlar, yardıııımmm sizler nasıl öğrenmiştiniz :)