Hilalya35 Oz4 amin cümlemizi inşallah ilk doğumum çok kolaydı bunda korku sarıyor ilk doğumum gibi olmazsa diye 😊
Oz4 Hilalya35 korkmayın bence bu da öyle güzel geçecektir içinizden hep böyle geçirin. Iyi şeyler düşünün iyi şeyler olsun insallah
Tazeanne0134 Eminekavak ay o heyecan bende de var ve benim hemen tansiyonuma yansıyor dr dedi böyle olursa normal doğum yapamazsın diye bende drla konuşacam 19 mayısa kadar kendi gelirse gelir gelmezse 19 mayısta sezaryen olacam inşallah
Eminekavak Tazeanne0134 benimde suyumda azalma varmış salı günü kontrole gideceğim normal demişti ama su azalmasıyla sezaryene alır mi bilmiyorum
Tazeanne0134 Eminekavak önemli olan sağlıkla gelmesi banada tansiyonun böyle yüksek devam ederse eğer normal doğum yapamazsın dedi
Tazeanne0134 Eminekavak âmin canım inşallah zaten yakındır benim 17 günüm var ama bitmez o 17 gün 3 gündüz ara ara sancım var ama bugün nst ye girdim çıkmadı bakalım ne zaman gelecek gelmezse de 19da sezaryen olacam
Seyturak Damla04 36+3 bizim. Bugün doktora gittim gün alırız diye 23 24 Mayıs gibi olabilir dedi :) biz 19 Mayıs istedik bi çıt erken dedi