Nurrrtkn42 Eslemdemr0309 son 37 yüreğim ağzımda valla hem korkuyorum hem seviyiniyorum heyecan bi taraftan kızıma kavuşmayı bekliyoruz😍😍
Eslemdemr0309 Nurrrtkn42 bende çok heyecanlıyım ne olcak ne bitcek nasıl olacak bilmediğim için korku demeyelim de meraktan heyecan basıyor içimi 🥰 hiç stres yapma iyi düşün iyi olsun hersey insallah bi avazda çıkartırız prenseslerimizi 🤲🏻🌸
Eslemdemr0309 Gece_mavim0 bizim normal gözüküyordu en son 3 gun sonra kontrolüm var doğum pozisyonuna bakicaz insallah normal olur ya normal istiyorum ben tabi sağlıkla gelsin sezeryan normal fark etmez hayırlısı insallah 🥰
Gece_mavim0 Eslemdemr0309 benim bebek normal doğum pozisyonunda fakat cesaretim yok inşallah senin de her şey gönlüne göre olur canım sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza inşallah 🥰👼🏻🤍
vgc 43 gün var benim de doğum şekli için herhangi bir tercihim yok ama sezeryan daha kolay geliyor normal doğumdan korkuyorum biraz 🙈🙈🙈 biraz minyon zaten kızım kilo alsın diye uğraşıyorum