Linamom41 23 haftalık hamileyim ve tüm gün bel ağrısı çektim. Aranızda bu durumu yaşayan ve önerisi olan var mı acaba?
baharsanci Linamom41 9+3 hamileliğimin başından beri çekiyorum çok kötü aynı pozisyon da çok durma bide sırt üstü çok yatma sağa solada yat eşinede ovdur sırtını iyi geliyo 😢
Linamom41 Hamileanne01 Magnezyum ilacı kullanamıyorum ne yazık ki. Ama kalsiyum vitamini kullanıyorum. Bundan dolayı mıdır?
Linamom41 baharsanci Uyurken ister istemez sırt üstü yatıyorum, elimde olmuyor yani. Ovma işlemini deneyeceğim bakalım. Allah yardımcımız olsun inşaAllah. 🙏