Kızlar merhaba serklajı olup progestan ve kasılma onleyıcı ılac kullanıp sürekli yatan anneler kabız oluyormusunuz ve bu durumu nasıl asıyorsunuz son gunlerde iyice kesildi cok sertlesiyor ve ıkınmak zorunda kalıyorum sankı sonuna kadar geliyo makkattan dısarı cıkaramıyorum varmı bir cozumu sizde nasıl durumlar