3babymom evet daha önce doktorum kız demişti yine aynı çıktı bende sabaha kadar uyuyamadım stresten heyecandan acaba bişey varmıdır diye ama boşa yapmışım benim stresimle oda gerildi arkasını dönmüş bir süre uğraştı yüzünü dönsün diye herşeyine baktı kalbi kalmıştı 1 buçuk saat sonunda şükür onu da gördük hiç stres yapmayın bebek hissediyor herşeyi He bir de çikolata yemeden gidin