Deniz-Demirin-Annesi Sezaryen sonrası 6. ayda yeniden hamile kalan var mı ? Ne gibi sıkıntısı oluyor ? Acelen neydi demeyin nolur ilk bebeğim doğuma bir hafta kala ölü doğum oldu ☹️ inşallah bu meleğim sağlıkla gelir 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Tazeanne0134 Deniz-Demirin-Annesi canım üzülme illa ki zorlukları vardır ama sağlıkla gelsin inşallah dikkat et kendine
Yonca-erol @Deniz-Demirin-Annesi kuzum öncelikle başın sağolsun inşallah rabbim izin verirse bu meleğini sağ salim kucagina alırsin. Ben 4 aylık hamileyken yumurtaligim ve kistim alındı açık ameliyat oldum doktorum tekrar sezeryan ameliyatı yapacak kadar kestiğini doğum yapmış kadar kestiğini söyledi. Çok şükür 7.5 aylık oldum şükür bı sıkıntı yaşamadım korkma rabbim yardım ediyor 🙏🙏🙏