eymeninannesi123 Kızlar aranızda diş çektiren oldu mu dişçiye gidip antibiyotik vs kulandiniz mi yada kullanılan haplar hangileri paroldan hariç parol geçirmiyor çünkü 🤔
Ays_cskn eymeninannesi123 yakin zamanda gittim 20 lik dislerim curumus antibiyotik verdi augmentin kullandim bitti,simdi haftaya randevum var doktorumdan cekim icin onay alip islemlere basliycagiz kismetse agri icin sadece parol veriyorlar
guzel_anne1 eymeninannesi123 kaçıncı haftadasınız ? İlk 3 ay ve son 3 ay her türlü yapılan diş kontrolünü önermiyor doktorlar
Sibel1625 Ben largopen 500 mg kullandım 4 5 günde geçirdi parol etki etmıyor gercekten benım gebelıkten dolayı diş etlerim şişti zonkluyordu çok hassaslaştı ama antıbıyotıgı kullanınca gecmıstı
guzel_anne1 eymeninannesi123 Bilirim o hissi bende çok çektim allahım yardımcınız olsun, karanfil yağı da ikiyi geliyor kulak çöpü vs. Yardımı ile ağrıyan dişin üzerine ve etine sürün uyuşturuyor cidden