Bilgekpn İlkim ve lina ismi çok hoşuma gidiyor ama eşim beğenmediğini söylüyor 🥲 peki sizler neler düşündünüz ?
arenkus Bilgekpn Bilgekpn Ben kız olsaydı eğer Lilya veya Talya koymayı düşünüyordum eşimde sevmişti 🙈 oğlumuza da unisex bir isim koyuyoruz Aren olucak. Kızlara da konuyormuş 🌸