Bukiiiiiiii Kizlarr eşim kendine çiğ kofte almaya gitti simdi bende ucundan alsam ne olur ya zaten etsiz olandan alicak 23 haftaligim bir sey olur mu canim cekio yiyen varmk
Omersmom88 Bukiiiiiiii tabi ki etsiz olanın bi zarari yok ben ilk hamileligimde de yedim şimdi de yiyorum bi sknti olmadi çok şükür
papatya_35 Bukiiiiiiii Ben hep yedim doktorumda etsiz olduğu sürece sorun olmaz demişti. Sadece çok fazla yemeyin baharatlı olduğu için midenizi rahatsız edebilir. Onun dışında bir zararı olacağını zannetmiyorum 🙂
Sevval1 Bukiiiiiiii haftada bir kere yiyorum ben ya ve metabolizmamı hızlandırdığını hissediyorum nedense
Deletedmom727271 Etsiz yiyebilirsin zararı olmaz. Ama sen yine de çok fazla yeme mide yanması yapabilir.
Bukiiiiiiii 2kizanasi Yik estagfullah bilgim olsa inanin yazmam bazilari yenmez fio siz annelerin fikrini almak icimi rahat ettrio benim guzel anne 🙏❤
Dilber33 Et li olmaması ne alaka anlamadım etli yenmez mi çiğ köfte eskiler böyle mi geçirmiş düşük riski olan şeyler hariç bence herşey yenmeli ama dozunda
papatya_35 Dilber33 Siz isterseniz yiyebilirsiniz tabiiki ama et çiğ olduğu için toksoplazma riski oluşturuyor toksoplazmada düşüğe sebep olabiliyor maalesef ki. 😞