Therabia1 Arkadaşlar 3 gündür bebeğim tekme atıyor sadece dün biraz hareket etti o kadar sizce normal mi ? Yeri kalmadığı için mi hareket etmiyor sadece bazen karnımı çok sert yapıyor o kadar başına gelen varsa acil yazabilir miiiii
Dark Therabia1 bir gidip görünün suyu azalmış olabilir. Hareket önemli bebek büyük çünkü strese girip kaka yapabilir
Minnosunannesi11 Therabia1 Ben de aynı haftadayım hareketlerin kısalması normal ama o kadar az olmaması lazım suyu azalmış olabilir acil doğum gerektirir bu da mutlaka doktora gidin zaten normalde de 1 haftada 3 kere çağırıyor doktorlar benim doktorum düzenli kontrol önemli dedi bu haftada
Therabia1 Moskovaya geldik Minnosunannesi11 Moskovaya geldik bebeğimin akciğeri ve midesinin içinde su varmış.. dua edin lütfen Allah şimdiden razı olsun sizden. ❤️
Minnosunannesi11 Therabia1 Ederim tabi Rabbim bebeğine de sana da şifa versin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏 durumunuzu yaz yine .