Smyye1B Kubraduzgun Bugün girdim ilk defa 33+0 😇 15 dakika dediler ama bebiş pozisyon değiştirdi kalp atışı alamadık dediler 30 dakika sürdü 😇
user124578 Kubraduzgun ilkinde kasılmam olduğu için 29 haftalıkken girdim bunda gittiğim doktor illa 36 dan önce almıyorum diyor kendi zorumla girdim 33 te
Deletedmom727271 30da başladım 20 dk sürüyor genelde bebeğin hareket durumuna bağlı Geçen gittiğimde bebek hareket etmedi 40 dk durdum 😴😴 sjsjsj 😂😂😂