Evinru Böle goremiyorum aşağıda sanırım başi.. gün içinde nasıl tarif etsem tık tık bı his nabız atis gibi
Evinru Deletedmom727271 kendim hissetyorum altta böle yukarda olsa belki o ritmik hareketi görsem anlarım belki hissettiğimde hıçkırık olaabir bilemedim..
R_kilic Bende karnımın alt kısmında gün içinde pıt pıt hissediyorum elimi koyunca vurma gibi geliyo ama hareket mi hıçkırık mı anlayamıyorum hala 19. Hafta oldu bugün
Deletedmom727271 R_kilic Bebeğin ciğerleri gelişmeye başladığı zaman hıçkırıklar kendini gösterir. Onun için daha baya var hafta olarak. Senin hissettiğin bebek hareketi 😊😊
Nur8sonmezz R_kilic bende 18+5 im bazen elimi koyduğumda aynı kalp atışı gibi tık tık bir şey atıyor benim hissettiğimdemi acaba hıçkırık