guzel_anne1 Srdm biz göktuğ koyacağız kısmetse☺️ Ama Yağız Atlas Eymen Aras Asaf Gibi isimler bence çok hoş
Tubmavi Srdm eymen olmasın da 😂 modern diye herkesin aynı isim koyduğu zamanlardayız. Her sınıfta bi tane eymen diye öğrencim var. Ben hep kız istedim erkek ismi pek düşünmedim ama Can ismi çok hoşuma gider.
emelalka Bende erkek olcak diye isimler seçmiştim 🥹 bugün kontrolüm de kızım olacağını öğrendim Ayaz ve ateş ismini çok beğeniyorum