Ozlemynss İyi geceler arkadaşlar bugün doğum yapalı 38 gün oldu ara ara kanamalar yok sayılacak kadar devam ediyordu son 3 gündür tekrar başladı bu normal bi durum mu?
Snaipk Kuzenim 40 çıkınca banyo olduktan sonra daha gelmedi bitti demişti iyle olur belki Bende 33 bitti şuan haftaya 40 çıkıcak bakalım nolcak