Kubraa5166 Öncelikle merhaba 29. Haftamdayim ve ayağımin parmak araları mantar oluşuyor ne yapmam lazım bı akıl verir msnz
Reyhan35 Kubraa5166 bende o şikayetle gittim krem verdi doktor inanılmaz iyi geliyor kasintidan yatamıyodum geceleri
Dark Kubraa5166 kesinlikle hemen ilaca başlayın. Annem geç kaldı mahvoldu kaşına kaşına ayakları. Yara bere oldu. Ayağınızı kuru tutun, pamuklu çorap giyin, terledikce yıkayıp kurulayın
Kubraa5166 Bende bı Dr söyleyeyim öyleyse kına yakmayı dusundum bende :)) ama geri cocuktada cikarmi diye cesaret edemedim