silenceee Kızlar yemek yedikten sonra cok kötü oluyorum agzımın tadı gidiyor acıyor. başım çok dönüyor tansiyonum düsüyor galiba ama neden yemekten sonra oluyor sinirim bozulmaya basladı artık ya yemek yemeyi durduramıyorum bu sefer sürekli bişeyler yeme hissi oluşuyo
Ecceee silenceee kaç haftalıksınız, hızlı kilo aldınız mı, şekerinize baktırın mutlaka, yemeklerden sonra olması şekerle ilişkili olabileceğini gösteriyor
silenceee Ecceee 12 haftalık şuan yok kilo almadım çok 1 bucuk kilo falan aldım. Of inşallah yoktur hic bilgimde yok gerçi ama yemeği bırakır bırakmaz cok kötü oluyorum
Ecceee silenceee dahiliyeye gidin, genel tetkikleriniz bi yapılsın, insulin direnci de olabilir altta yatan, demir eksikliği de olabilir, tiroid de, inşallah yoktur ama bi şey varsa bile erken farketmiş tedbirini almış olursunuz