Melekistan benimde açılmam ve sancım yok 40+2 de sezaryen olacam yani çarşamba günü. Hiç açılmam yoksa suni almayı düşünmüyordum. İki arkadaşımın bebeğin kalp atışı yavaşladığı için sezaryenle doğum yapmışlardı. Birinin açıklığı 4 ten 6 cm e çıktı , diğerinin hiç olmadı. Ablamda 1.5 gün suni yedi ama normal olmadı. Bu sebepten dolayı hiç almayim diyordum ama şu yazdığınızdan sonra kafam karıştı. Çünkü çatım müsait normal yapabilirmişim ve normal istiyorum