Doktor kontrolünde doktor çatı muayenesi yaptı ve eve geldigimden beri birşey yoktu şuan peçeteye sildiğim zaman 2 damla pembe akıntım var agrım sancım hiç bir şeyim yok sizce çatı muayenesinden dolayımı gelmiştir çok korkuyorum ama doktor herşey yolunda dedi bebekte 2600 gram çıktı sizce erken doğum belirtisimi bu kusura bakmayın uzun oldu