Pitircikk Eymengul 7 şubat benim de:) heyecanla cinsiyeti öğrenmeyi bekliyorum ama 15. Haftada söyleyebilirim dedi doktorum
Gebeyim15 Duruyzc bizimkisi hep poposunu dönüyorsu doktor çok hrwketli yerinde durmuyor dediği için anlamadı cinsiyeti😂
Gebeyim15 Pitircikk daha 2 haftanız var sanırım öğrenmek için benm randevumu 6. Ayın sonuna verdi ya daha bir ay sonra öğrenicem
Eymengul Cinsiyet belli olurmu ki ya ya hemen öyle Kızlar benim piskolojim bozulmuş daha önce iki düşük yaşadım ondan her ay sanki bebek yaşamıyor gibi oluyorum hareket falan her dk istyrm doktora gideyim bebeği his eden oldumu acaba
Duruyzc Eymengul daha hissetmek icin cok erken ama ben bazen hissediyorum yani sadece kelebek pıtpıt gibi