Kızlar bugün cinsiyetinin doktor yüzde 80 erkek olduğunu söyledi. 11+5 deyiz. Hatta cinsiyet partisi yapıcaz emin değilsek bekleyelim dedik hiç beklemeyin yapın dedi. Değişir mi sizce yani yanılma payı var mı erken olduğu için soruyorum ona göre alışverişe başlıcam. Alışveriş için beklemeli miyim ?