Yaseminaykt 5 aylık hamileyim ulturasyonda görükmedi bebeğim. Kanda görüktü ama yüksek değerlerim. Şimdi ise hamilelikle ilgili belirti yokmuş gibi hissediyorum göüslerimin şişmesi ve kabızlık dışında. Sizce neden kaynaklanıyo olabilir çevremdekilerde hamile diyildirsin diyorlar dalga geçer gibi.
Nazife86 Yaseminaykt cnm 5aylik da ultrasonda görülmemesi biraz tuhaf gerçekten başka bi doktora daha gitsen
deletedmom6295 Yaseminaykt 5 haftalıkken görülmemesi normal. erken döllenme değilse ancak 5. hafta sonlarında 6. haftalarda kese 6. sonlarından 8. haftaya kadar da bebek görülmeyebilir. beta artışlarınız düzgünse sabredin biraz yakında görünür bebişiniz ☺️
Hulyaaaaa75 Nasl yani canm 5 aydır gozukıyodu bu sefermi gözükmedi allalah inşallah bi sorun yoktur inşalalh
deletedmom503 5 haftalik demek istedin heralde tatlım🤔oyleyse bekle biraz daha 5 haftada gorulmeyebilir kokrma hemen
Nurr_1 Yaseminaykt benimkide görünmedi 6 hafta bitince gittim göründü çok şükür 🙏🏻 insallah sende görürsün bir an önce hayırlısıyla canım
minonunannesi Ben de 5 hafta olduğumu düşünerek ilk kontrole gitmiştim 4 hafta olduğunu söylemişlerdi, geç döllenme demişti. Kesenin görünümü 6. Haftada da olabiliyormuş o dönem böyle araştırmıştım. Sabırla beklemekten başka yapcak bişi yok ♥️