Ftma1997 valla benim çevremde bu yıl doğanlar hep kız sadece 2 erkek doğdu arkadaslarımda hamile olan kuzenlerme de kız denilmiş 😂 bizim de 5. Haftamız ama içimden erkek gibi hissediyorm bide çin takvimine baktm erkek görünüyor tabi sağlıklı olsn en başta da 🐣