Kızlar ben 20+4 haftalık oldum haftaya detaylı ultrasonum var radyoloji bölümünden randevu almıştım detaylı ultrason diye ama kağıtta "obstetrik us"yazıyor bu ne demek sizce.Normal ultrason mu oluyor yoksa bebeğin sağlığını en ince ayrıntısına kadar tarama mı anlamadım.Obstetrik us yaptıranlardan bilgi alabilir miyim lütfen