Semanurclskn 31 haftalık olduk kilomuz 1500 normal mi sizce ? Doktorunuz haftasıyla uyumlu dedi ama sanki biraz az gibi geldi bana yani daha fazla olanları duyduğum içinde olabilir?
Eslem_1 Semanurclskn benim 30 da 1645 di sanırım benim de bazılarına göre belki düşüktür bilmiyorum ama değişiyor herkese göre sanırım 🌸
Elifelbb Semanurclskn 31 ken benımkı de o kadardı doktor normal dedı yarın gitçem 33+3 olduk bakalım kaç oldu
Yagmuracar0509 Benimde normalde 32 hafta ama ulturasyona göre 31 bugun gittik 1728 kgmuş gayet iyi dedi