34 yaşındayım 14 yıldır günde bir paket içen biriydim tüp bebek falan denedim düşüklerim olmuştu yine de bırakamamıştım kendiliğimden hamile kaldım iki aylıkken öğrendik o zamana kadar içtim sonra tiksindim kusturdu bıraktım şuan canım istiyor ama tutuyorum kendimi hareketlerini hissediyorum kıyamıyorum sakız çiğniyorum çerez yiyorum Hiç kolay değil gerçektennnnnnnnnnn eşim içerken kedi gibi onu izliyorum doğumdan sonra ne yaparım belirsiz Allah herkesin yardımcısı olsun