Şu çömelmeli bacakları açmalı hareketler var ya onu yapanlar ne zaman başladı ben onu merak ediyorum. Yürüyüş yapıyorum ama önle sanki erken doğum yapacak gibi geliyor koruyorum. Ama hocalar 12. Haftadan sonra yapılır diyor. Ben 7.5 aylığım bu aylarda yapan ve normal doğuma faydasını görenler var mı ? Takip ettiğim Bikaç kişi vardı hep spor yapıyorlardı yine de normal doğum olmadı açılma olmadı. Hiç yürüyüş bile yapmayan arkadaşım da çok kolay normal doğum yaptı. Bi yandan da farketmiyor gibi geliyor. Ama kilo almak istemiyorum selülit çatlak olmasın istiyorum 👀👀