Nehir mi ? Doğa mı? Arada kaldık çok sizce ☺️
Tubakskn11 nehir 😇
Tubakskn11 doğa canım 💖
Tubakskn11 doğa 🥰
Tubakskn11 nehirrr🥰
Doğa 🌼
Kuzenim kızı doğa aşırı tatlı ve dilli tek sıkıntı aşırı yaramaz 🥰
Sevilllllllllllllllllllll tanıdıgım butun dogaların boyle olması :)
Nehir
Tubakskn11 Bende masalla doğa arasında kalmıştım 🫣
Asilem1 neye karar verdın :)
Tubakskn11 doğa
Tubakskn11 kuzenimin çocuğu Doğa biz de Nehir düşünüyoruz ikisi de çok güzel isimler🥰
GamzeDurmus bızde ıkısını cok begendık ve cok kararsız kaldık :)
Tubakskn11 Hala karar veremedim 🙊 Ama ilk doğa demiştim 🌸
Asilem1 kac haftalık sızın :)
Tubakskn11 30+2 sizin 😌
Asilem1 17 haftalık ben dırek ısmı bellı olsun ıstedıgımden daha erken basladım :)
Doğa 💜