İlk kez geçen ay yaşadım, yanlz ben adet bitiminde beta yükselmesi gördüm sonra 1 hafta içinde düştü betam sıfırlandım ama sonrasında bi daha kanama olmadı.bu ay da erken geldi regl ve bitti yenice..3 çocğm var hiç kimyasal yaşamamıştım ilk kez başıma geliyor