Zehra65_ Kızlar merhaba 31. Haftadayım yarın uçağım var ama rapor almadım bilette de hamile diye yazmadım Belirtmedim siz bindiniz mi bir sorun oldu mu
Aybukeninannesi01 Zehra65_ canım hamile olduğun göbeğinden anlaşılmıyor mu bende 31.32 haftalarda uçakla gideceğim memlekete şuan 28 haftayadım doktorum 28 haftadan sonra doktor raporu lazım olur dedi riske almamakta fayda var derim 🤷🏻♀️
Zehra65_ Randevu alamadım bir türlü bir arkadaş almasan belirtmesen sorun olmaz demişti ama yinede tecrübe edinmiş olan arkadaşlar vardır dedim sonuçta hastane raporu oraya geçmiyor diye biliyorum
Aybukeninannesi01 Zehra65_ ya hamile olduğunu belirttiğin zaman hiç beklemeden uçağa geçiyorsun özel ilgi gösteriyorlar diye biliyorum 😂kız yarın yaz merakla beklerim alırlar büyük ihtimalle ya içini ferah tut
Zehra65_ Aybukeninannesi01 sormadılar bile tabi bende geniş giyindim ama aslında yolcuların çoğu bana hamileyim diye yardım etti bunlar beni takmadı galiba😂