gulsahh1998 ben direkt 75 gr yaptırdım, tadı çok kötü öncelikle, gazoz gibi bi şey..normalde içsem zorlanmazdım ama zaten aç kalamıyorum gebeliğin başından beri, aç karna hiçbi şey yiyemeden bunu içip 2 saat boyunca bekledim, ağzım kupkuru oldu, midemi bulandırdı..ama çok şükür kusmadan atlatabildim..kesinlikle yapılması gereken bi tetkik..açlık tokluk şekeri ölçtürmek asla şeker yüklemenin yerini tutmaz, çünkü tokluk şekeri o an ne yediğinize göre değişir şeker yükleme sonucu ise standarttır..ben iyi ki yaptırdım diyorum