Hamile_anne27 jiletten sonra ilk kez alırken bir miktar acıyabilir evet ama sonrasında zorlanma olmaz aynı şekilde, ben daha önce hiç jilet kullanmadığım için zorlanmadım. Bir de el pratikliği çabukluğu önemli, ben ne ara bitiyor anlamıyorum, ama bazı arkadaşlarım kötü yerlere denk geldi mesela tövbe gitmem diyorlar bir daha. İyi güvenilir bir yere gitmek lazım ki ıstıraba dönüşmesin 🙈