Tusami Bu testi kullanan var mı ? İnternetten ovulasyon testi ile birlikte geldi, üzerinde şu kadar gün önce fln yazmıyor. Kullananlar adete ne kadar kala yaptınız bu testi?? Ultra erken diyor ya ne kadar ultra 😄
kumralface35 Tusami ben aldım ovulasyon testi ve gebelik testi set halinde çok övülüyordu bakalım birkaç gün oldu deneyeli
Tusami Deletedmom2265 tüp bebekte nasıl oluyor ki, orada işler değişiyor, 3.gün 5.gün embriyosu fln , test ona göre mi yapılıyor? 7 gün kala çıkmış çok iyi
Tusami kumralface35 ovulasyonu kullandım sağlam çıktı, şimdi ultra erken gebelik testi için bekliyorum , 8 gün kaldı adete
kumralface35 Tusami onu en erken 5gün kala yaparsın yada biraz daha netleşsin sabredicem diyosan adete 2-3 gün kala yap
Cns322 Mensim gecikmişti bu testi yaptim pozitif çıktı. Esime bi iki arkadaşıma söyledim. Sonrasında maalesef kanda negatif çıktı. Rezil olduğumla kaldım.