ESRAAA7 Beyzanur4155 seker hastasiyim tip 1 yediklerinize dikkat etiniz sürece sorun olmaz 116 okdr yüksek degil ama aclik 90dan yüksek olmamasi lzim
birguzelsyuleyman Beyzanur4155 aclik sekeriniz biraz yuksek 95 olmali en fazla bende seker var insulin igne kulaniyorum aclik 95 tokluk 140 olmali
ESRAAA7 Beyzanur4155 cok diyemem ama dikkat etmenizi öneririm benim dedigim gibi tip 1 sekerim doktorum bana aclik 60-90arasi olmasi lazim dedi dikkat ederseniz hic bir sorun olmaz kafanizi takmayin
cilem01 Beyzanur4155 normal demek yanlış olur 90 larda kalması lazım ama o gün fazla alınan şekerli gıda hamur işi gibi bazı etkenler yüksek kan şekeri çıkmasına sebep olabilir. Kontrl altında tutuarsanız iyi olur tavsiyem bu .
birguzelsyuleyman Beyzanur4155 ben iki defa seker testi yaptirdim malesef iki defada 120 cikti aclik sekeri