Zynpasr65 Kızlar bugün aşılama oldum doktorum progestan vermiş akşam yatmadan 1 defa vajinadan die kaç gün kullanıcam felan yazmıyor bi defa mı acaba varmı aranızda bu süreçten geçen ?
FatmaNur_27 Zynpasr65 Progestan düşük önleyici ilaç aşılama sonrası sonucu görene kadar kullanırsınız muhtemelen
Zynpasr65 Elly20 tamam canım teşekkür ederim hamilesiniz dua edin bana da hayurlı sonuçlar alayım inşallah 🙏
Zynpasr65 Sevda-123 şimdi kan verdim 3 buçuk gibi çıkıcak sonuç pek ümitli değilim ama rabbimden hayırlısı inşallah ☺️
yasemin9222 Zynpasr65 merhaba üzüldüm inslh en kısa zamanda hamile kalırsınız sizde pco yada eşinizden bir sıkıntı varmiydi bende dün oldum aşılama da kendim pco luyum eşimde de ileri hareketlilik yok sayıda az
Zynpasr65 yasemin9222 hiç bir sorunumuz yok canım ama malesef 17 aydır olmuyor bi kere bile gebelik yaşamadım . Rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah 🙏
yasemin9222 Zynpasr65 vakti zamani vardır canım inslh en kısa zamanda nasip eder Rabbım. bizde 2 senedir uğraşıyoruz 1 yıl tedavisiz denedek sonraki yıl tedaviye başladık ama nasip olmadı simdide aşilama oldum inslh hayırlısıyla tutmuştur bekliyorum sebebine koşuyoruz