Kızlar adetim 6 gün gecikti testim pozitif ilk sağlık Ocağında beta hcg yapıldı 16 çıktı sonra devlet hastahanesine gittim c.tesi günü 1 gün sonra 18 olmuş du bu gün özele gittim 16 çıktı doktor kötü bir yorum yapmadı ama kimyasal gebelik yazılarını çok okudum aşırı korktum ondan mı yükselmedi yoksa her seferin de farklı yerlerde yaptırmadım diye mi yükselmiyor ve adetinin üzerinden 1 hafta geçince yükselmeye başlıyor deniliyor gögüs hassasiyetim haldizligim sürekli uyku hali bu tür şeylerim de var yardımcı olurmusunuz piskolojim bozuldu😢