Perikizi83 19 haftalık gebeyim , kasık ağrılarım oluyordu 2 gündür arttı.aynı durumda olan var mı ? Yürürken şiddetleniyor
FatmaNur_27 Perikizi83 çok fazla oluyorsa doktora başvurun arada olması normal ama rahatsız edici derecede olması normal değil