Yldzalra merhabalar çok geçmiş olsun bende 24 haftalık hamileyim derin nefes alırken gogsum bıçak gibi batıyordu iki gün önce sağ tarafa yatamiyorum bir anda başladı anlam veremedim ne nefes almakta zorlanıyordum acile gittim kan idrarda bir sorun olmadığını söylediler üsutmus olabilirsin dediler gönderdiler eve geld göğsüme bal karabiber karışımı sürdüm streç flimle bağladım iki saat durdu sonra yıkadım. Daha sonra su kaynattim içine bir kaç damla nane yağı damlattim buhar yaptım gece yatarkende polar koydum göğsüme uyudum sabah kalktım azalmıştı bugün ise çok şükür geçti inşallah size de şifası olur