Minikpopo Arkadaşlar ben henüz 28 haftalık gebeyim 😊 tüp bebek yöntemiyle hamile kaldığım için doğumu sezaryen yapmaya karar verdik. Riske atmak istemedik. Yalnız lokalle değil genel anesteziyle doğum yapmak istiyorum fakat doktorum hayır diyo 😭 zaten belim ağrır normalde lokalden sonra daha da ağrıdığını kalıcı olduğunu söyleyenler var 😢 Bilgili ve tecrübeli annelerden yardım istiyorum genel alıp da bi sorunu olan var mı bebekte ve kendinde ? Ya da lokal de aynı şekilde 🙏🏻
Sulemrahkuzey Minikpopo canım ilk gebeliğim geneldi bende ya da bebeğimde hiç bir sorun yaşamadım çok şükür şuan spinal olacak büyük ihtimalle korkuyorum valla 😔
Aycelf2 Ben lokal oldum cokta memnunum bel agrisi kisiden kisiye degisiyo bnde oldu ama kalici degil en azindan bebegi ilk siz goruyosunuz
Minikpopo [bilinmeyen] ben de çok korkuyorum nasıl olucak bilmiyorum 🤔 neredeyse normal doğum olsun dicem yani o derece korkmaya başladım artık 🤧