pelin47 benim eşimdede doğuştan magnezyum eksikliği var ve magnorm kullanıyor sürekli benim kızımdada büyük ihtimalle babadan gelme aynı sıkıntı var sanırım gece yarıları kramptan bağırarak uyanıyorum biri ayağımı kırmaya çalışıyor gibi ağrıyor doktor bana da magnorm kullanma dedi kontrolde yeni ilaç yazdırıcam