Mnk16 22 haftanın ortasında başladı 23+2de sezeryana doğumum oldu ikizlerime hamileydim 10.13gün yaşadılar kaybettim hastaneye gitmekle gec kalma canım eğer ondan yana süphen varsa bana da herkes norml akıntı ya hamilesin ne büyütüyor akıntı o dediler Bi kac gün sonra pijamama cıktı bu norml değil diyip gittim eşim de gurbetteydi cok zor zamnlar gecirdim siz siz olun dikkat edin enfeksiyona bile kontrol ol enfeksiyonum yüzünden suyum delinmiş acılmam oldu faln öyle işte 8 ay oldu bunları Bn yaşayalı