ztrkk Doktor bana 7. Haftada Demir, B vitamini ve D vitamini yazdı. Erken dönemde bu takviyeleri kullanan var mı? Herkes ileriki haftalarda başlıyor. O yüzden merak ettim 😊
Deniz34_ ztrkk bizde şuan 12+ oldukama üç hafta once basladım vitamınlerı kullanmaya tahlıllerden sonra verdi zaten doktorum bence doktorunuza guvenın içiniz rahat olsun güzel bir hamılelık gecırırız inşaAllah saglıkla 🤲🏻
esrasorgunn @ztrkk D vitaminini doğuma kadar kullanacaksın zaten bana da erken dönemde ilaçlar vermişti folik asit kullanıyor musun şuan da
ztrkk esrasorgunn evet folik asit kullanıyorum. Yazdığı B vitamininin içinde de folik asit var. Onu bir soracağım doktora. İkisi birden kullanılır mı diye.
esrasorgunn @ztrkk Tabi sen yine de sor ama böyle vitaminler kullanmaya ne kadar erken başlarsan o kadar iyi ben şuan üç ayrı ilaç kullanıyorum ☺️