Happyy_anne 37.haftadayım çok yoğun sancılarım yok artık normal doğum için çalışmalara başlıyorum squat ,hurma,ilişki gibi sancı olmadığı halde açılma olabilir mi acaba sanki bebiş hiç gelmicek gibi geliyor bebek doğum pozisyonunda ama bakalım
EmirinBusrasi Happyy_anne valla bende 37 haftamdayim merak ettiğim sorulardan Birtanesi. Kasik ağrım bel ağrım hiç birsey yok 😄🙈 Bu hafta farklı olan tek şey karnım aşağı düştü. Birde arada Bi vajinamda batmalar oluyor. Bugün de ellerimde uyuşmalar oldu . Neden oluyor bunlar bilmiyorum. Carsamba günü kontrolum bakalım ne dicek doktorumuz