Sırt üstü yatın ama hafif doğrularak, sırtınızda yastık olsun mesela. Çocuk o şekilde çok güzel hareket ediyor. Şeker yüklemesinde bende bir hareketsizlik hissetmiştim ama bir sıkıntı olmadı çok şükür. Çocuğu dışarıdan hafif hafif dürtebilirsiniz, konuşabilirsiniz onunla, karnına flaş ışığı tutup fayda görenler de var hareket anlamında. Bende kötü haber alırım korkusuyla doktora gidememiştim çocuk tepki verene kadar korkuyla bekledim umarım hissedersiniz sizde hemen.