nurnur13
Bir numara sleepy aldım daha da almayı düşünmüyorum her bez bebeklern cildine iyi gelmiyor o yüzden memnun kalırsam bittiğin de alırım bidaha bide çabuk büyüyorlar zaten ona göre alırım.. siz de stok yapmayın bebeğnz cildine iyi gelmezse boşuna almış olursunuz.