babysare canım benim 32 küsürde kasık ağrılarım başladı bebek toplanıyor ve adet ağrısı gibi ağrı oluyor bi kaç dk sonra geçiyor, özellikle yürürken daha sık oluyor, benim bebeğim 27den beri baş aşağı 32den beri yere çömeldiğimde kasıklarım sıkışıyor baskı hissediyorum, yürürken eskisinden bi tık daha fazla yoruluyorum onun dışında hiçbir yorması sıkıntısı yok canım hatta ben 33+2deyim hala tek sıkıntılarım bunlar çok şükür, tabi idrara sıkışma da var ama o zaten baki🤣🤣🤣🤣